Как изменить страну в adobe
Перейти к содержимому

Как изменить страну в adobe

  • автор:

Change the country associated with your Adobe account

Learn how to change the country associated with your Adobe account when you move to another country.

Change the country when you don’t have an active subscription

If you are buying directly from Adobe

If you don’t have an active subscription, you can change the country at the time you subscribe to a plan. You can make this change when you purchase a subscription.

Go to the Creative Cloud plans page.
Select Buy now to purchase a subscription.

BuySubscription

Follow the onscreen instructions until you reach the payment page.

On the payment page, change the country. In the following example, we change the country from the United States to the United Kingdom.

Payment

If you are unable to change the country, contact Adobe Customer Care.

You are prompted to refresh the page so that the updated information for the new country can be displayed. Select Change to [country name].

Verification

On the updated payment page, enter new address details. The currency and the tax details change as per the newly selected country.

To complete your purchase with the updated country and address, follow the onscreen instructions.

If you are moving to or from a country served by Digital River

Sign in at https://account.adobe.com/profile.

In the Account information and access section, change your existing email address with a different but valid email address.

ChangeEmailID

Note: Ensure that you are not associating your current Adobe account with an invalid email address.

As the original email address is free now, create a new Adobe account with this email address for your current country.

Change the country when you have an active subscription

If you have an active subscription (purchased either directly from Adobe or through Digital River), you can change the region you’re moving to at the lower left of your Adobe Account Overview page.

ChangeRegion

Once you’ve changed your region, you can contact Adobe Customer Care to change the country associated with your Adobe account.

Изменение страны, связанной с учетной записью Adobe

Узнайте, как изменить страну, связанную с вашей учетной записью Adobe, при переезде в другую страну.

Как изменить страну при отсутствии активной подписки

При оформлении покупки напрямую у компании Adobe

Если у вас нет активной подписки, вы можете изменить страну во время приобретения подписки. Вы можете внести это изменение при покупке подписки.

Перейдите на страницу планов Creative Cloud.
Выберите Купить сейчас, чтобы приобрести подписку.

BuySubscription

Следуйте инструкциям на экране, пока вы не перейдете на страницу оплаты.

На странице оплаты измените страну. Как показано в следующем примере, можно сменить США на Великобританию.

Оплата

Если у вас не получается изменить страну, обратитесь в Службу поддержки клиентов Adobe.

Вам будет предложено обновить страницу, чтобы вывести на экран обновленную информацию для выбранной страны. Выберите Изменить на [название страны].

Проверка

На обновленной странице оплаты введите новый адрес. Валюта и налоговые данные будут изменены в соответствии с новой выбранной страной.

Следуйте инструкциям на экране, чтобы завершить покупку с обновленной страной и адресом.

Если страна, из которой или в которую вы переезжаете, обслуживается реселлером Digital River

Войдите в учетную запись на странице https://account.adobe.com/profile.

В разделе Информация об учетной записи и доступ измените существующий адрес электронной почты на другой действительный адрес.

ChangeEmailID

Примечание: убедитесь, что вы не связываете свою текущую учетную запись Adobe с недопустимым адресом электронной почты.

Поскольку исходный адрес электронной почты теперь свободен, создайте новую учетную запись Adobe, используя этот адрес для текущей страны.

Как изменить страну при наличии активной подписки

Если у вас есть активная подписка (приобретенная непосредственно у компании Adobe или через Digital River), вы можете изменить регион, в который вы переезжаете, в нижней левой части страницы в разделе «Учетная запись» на странице «Обзор»

ChangeRegion

После изменения региона вы можете обратиться в Службу поддержки клиентов Adobe, чтобы изменить страну, связанную с вашей учетной записью Adobe.

Change the country associated with your Adobe account

Learn how to change the country associated with your Adobe account when you move to another country.

Change the country when you don’t have an active subscription

If you are buying directly from Adobe

If you don’t have an active subscription, you can change the country at the time you subscribe to a plan. You can make this change when you purchase a subscription.

Go to the Creative Cloud plans page.
Select Buy now to purchase a subscription.

BuySubscription

Follow the onscreen instructions until you reach the payment page.

On the payment page, change the country. In the following example, we change the country from the United States to the United Kingdom.

Payment

If you are unable to change the country, contact Adobe Customer Care.

You are prompted to refresh the page so that the updated information for the new country can be displayed. Select Change to [country name].

Verification

On the updated payment page, enter new address details. The currency and the tax details change as per the newly selected country.

To complete your purchase with the updated country and address, follow the onscreen instructions.

If you are moving to or from a country served by Digital River

Sign in at https://account.adobe.com/profile.

In the Account information and access section, change your existing email address with a different but valid email address.

ChangeEmailID

Note: Ensure that you are not associating your current Adobe account with an invalid email address.

As the original email address is free now, create a new Adobe account with this email address for your current country.

Change the country when you have an active subscription

If you have an active subscription (purchased either directly from Adobe or through Digital River), you can change the region you’re moving to at the lower left of your Adobe Account Overview page.

ChangeRegion

Once you’ve changed your region, you can contact Adobe Customer Care to change the country associated with your Adobe account.

whoa there, pardner!

Your request has been blocked due to a network policy.

Try logging in or creating an account here to get back to browsing.

If you’re running a script or application, please register or sign in with your developer credentials here. Additionally make sure your User-Agent is not empty and is something unique and descriptive and try again. if you’re supplying an alternate User-Agent string, try changing back to default as that can sometimes result in a block.

You can read Reddit’s Terms of Service here.

if you think that we’ve incorrectly blocked you or you would like to discuss easier ways to get the data you want, please file a ticket here.

when contacting us, please include your ip address which is: 178.132.110.75 and reddit account

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *